søndag 16. juni 2013

Prinsessekake


 En liten prinsesse fylte år denne helgen og da var det bare passelig med en rosa putekake med tiara og perler. Bursdagsbarnet er veldig glad i vanilje, så jeg laget en sjokoladekake med vaniljesmørkrem dekket med hvit sjokoladekrem. Tidligere i uken testet jeg ut kombinasjonen på en vaniljeelskende venninne og hun digget det, så håper pia som fikk denne kaken likte det like godt.


Tiaraen har jeg laget av melisglasur før jeg gav den en finish med perlespray.


 Kaken fikk seg også et lite lag, slik at den glitrer slik som enhver prinsessekake burde. ;)


Mammaen ønsket litt mer pynt nederst, så da festet jeg noen rosa småblomster med perler på båndet og en på kronen. Der var rett og slett ikke plass på brettet til å legge roser og lignenede langs kanten. Blomsten foran stikker faktisk ut fra brettet! Hehe!
 Men ble den ikke fin likevel? 

Silje

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar